Kolestrol ciddi sağlık sorunlarının temel nedenlerinden biridir.Piyasada farklı isimler altında satılan çeşitli kolestrol düşürücü haplar bulunmaktadır.Hastalıkların doğal tedavisi her zaman modern tıbbın ön gördüğü tedavi yöntemlerinden daha fazla ilgi görmektedir.Doğal olan daha çok tercih edilmektedir.
Çilek meyvesinin kolestrolü düşürücü etkisi bilimsel çalışmalarla kanıtlanmıştır.En son Oklahoma Üniversitesi tarafında yapılan bir çalışma da çileğin kolestrol üzerinde ki olumlu etkilerini kanıtlamıştır.27 aşırı kilolu insanın katılımıyla gerçekleştirilen çalışmada çilek tüketen obez insanlarda %11 seviyesinde bir kolestrol düşmesi gözlenmiştir.
Çilekten daha fazla verim almak için taze olarak tüketilmesi önerilmektedir.
Posted by
admin
at
1:50 AM
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment